Autorenova Žatec - servis nákladních vozů, prodej Avia, Tachografy

Oznámení


**Oznamujeme , že ve dnech

19.12.2017 – 02.1.2018 bude provozovna uzavřena**


Měření emisí benzínových, naftových a LPG automobilů


Firma Radhof s.r.o.,v našem areálu provádí montáže LPG včetně revizí, které jsou nedílnou součástí při měření emisí LPG. Měření emisí pro osobní automobily naše společnost nově provádí již od roku 2011. V současné době tedy měříme emise jak na nákladní tak i na osobní automobily všech značek pro vznětové i zážehové motory včetně LPG.

Pro měření emisí jsou připravena dvě stání a to pro nákladní a osobní vozidla zvlášť. To bude znamenat zkrácení čekací doby pro naše zákazníky .

Měření emisí provádíme bez nutnosti objednání.

Kontakt: tel. 415 710 221
776 606 000
608 767 576

Otevírací doba: pondělí  – čtvrtek 7.300 – 14.00 h

pátek na objednání 8.00 – 12.00 h

Ceny měření emisí pro rok 2018

druh vozidla cena Kč vč. DPH

Pravidelné měření:

osobní automobily – benzín
600 Kč
osobní automobily – benzín+LPG
900 Kč
osobní automobily – nafta
850 Kč
nákladní automobily – nafta
900 Kč

Opakované měření do 1 měsíce:

osobní automobily – benzín+LPG 500 Kč
osobní automobily – nafta 700 Kč
nákladní automobily – nafta 800 Kč

Platnost ceníku od 1.12.2017



Informace pro zákazníky:

Provádíme servis, údržbu i čištění auto-klimatimatizací.

Servis klimatizace

Dnes patří klimatizace téměř k základní výbavě každého automobilu a bereme ji jako samozřejmou věc. Jen málokdo jí ale věnuje trochu pozornosti při údržbě vozu.

Když klimatizace chladí, většina řidičů nepociťuje potřebu věnovat se její údržbě. Ale to, že nefunguje zcela správně motorista při každodenním ježdění pozná jen velmi těžko. Je to proto, že chladivo ubývá pomalu (cca 50g ročně) a tím se snižuje účinnost postupně. Neprojeví se tedy žádná výrazná změna ze dne na den. Pomalému úbytku chladícího média nezabrání ani dobrý stav celého systému. Musíme počítat s tím, že chladivo ubývá neustále. Uniká z důvodu vysokých pracovní tlaků pohybujících se okolo 20-ti atmosfér neustále působících na pryžová těsnění, hadice a ucpávky, které jsou částečně porézní. Navíc je potřeba si uvědomit skutečnost, že automobily vybavené automatickou klimatizací (např. VW Klimatronic) spínají kompresor klimatizace nezávisle na naší vůli, například při přepnutí na odmlžování čelního okna. Systém klimatizace tedy používáme nevědomky po celý rok.

Mělo by se tedy stát pravidlem, že kontrola náplně klimatizace u nových vozů by měla být maximálně po 4 letech provozu a pak každý druhý rok před začátkem letní sezóny. Co si vlastně pod celkovou údržbou klimatizace představit?

Ke klimatizačním ventilům automobilu se připojí automatický plnící přístroj. Ten chladivo odsaje, vyčistí, klimatizaci vyvakuuje, čímž odstraní vlhkost a doplní ji vyčištěným chladivem. Doplní se také kompresorový olej, barvivo (pro detekci eventuelních úniků) a zkontroluje těsnost celého systému. Po odzkoušení klimatizace s barvivem v běžném provozu se UV lampou zjistí, zda nedochází k úniku chladiva (např. u chladiče klimatizace či u vysoušeče). Média do klimatizací se používají výhradně bezfreonová, nejčastěji typ R134a.

Celý tento proces trvá přibližně dvě hodiny a účtujeme za něj 1600,– Kč včetně náplní. Máte ale jistotu, že vám v létě klimatizace nepřipraví horké chvilky a systém bude pracovat s maximální účinností. Myslete na své auto a nezapomínejte, že i klimatizace potřebuje pravidelnou údržbu.

Čištění klimatizace

Dnes patří klimatizace téměř k základní výbavě každého automobilu a bereme ji jako samozřejmou věc. Jen málokdo jí ale věnuje trochu pozornosti při údržbě vozu. Údržba klimatizace automobilů nespočívá jen v doplňování chladícího média a kontrole těsnosti celého systému, ale také v provádění pravidelné dezinfekce. V opačném případě může být totiž klimatizace zdrojem choroboplodných zárodků.

Správnou a nezávadnou funkci klimatizace v automobilu mohou narušit kromě běžných nečistot také organické škodliviny, jako jsou bakterie, viry či pyly. Tyto škodlivé látky se ukládají nejvíce v chladicí vzduchové části klimatizace, zejména na výparníku za přístrojovou deskou. Následky těchto znečistění pak cestující pociťují v lepším případě pálením očí a podrážděním dýchacích cest, v tom horším případě dochází k alergickým reakcím či bakteriálním infekcím. Někdy můžeme cítit i velmi nepříjemný zápach ve voze. Poté je na místě provést dezinfekci.


Nová služba


Aktuálně našim zákazníkům nabízíme diagnostiku řídících jednotek a měření emisí řízených emisních systémů moderních motorů EURO3 a EURO4 u těchto značek nákladních vozů: DAF, MANN, IVECO, RENAULT, SCANIA, VOLVO, MERCEDES BENZ, AVIA – CUMMINS (i nadále měříme emise neřízených emisních systémů u starších vozů všech značek)

Více informací na telefonu 776 606 000, 608 767 576, 415 710 221, email: autorenovazatec@autorenovazatec.cz.